Monday 2 June 2014

16 Mei



Allahumma Solli Ala Saiyidina Muhammad Wa Ala Aali Muhammad.
Jumaat, 16 Mei 2013 bersamaan 16 Rejab, 3:40am. Ayah kembali ke rahmatullah.
50 tahun ayah hidup di dunia tak cukup untuk aku. Cepat. Sangat cepat. Tak mampu aku nak cakap yang aku ni anak yang terbaik untuk ayah. Banyak kenangan bersama ayah. Aku akan berdoa dan terus berdoa agar arwah ayah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan dijauhkan daripada fitnah dan seksa kubur.
Allahumma Ameen..
-Al fatihah-

Maafkan segala kesilapan arwah.
Doakan kami sekeluarga.
#In Sha ALLAH, tiada lagi post sehingga bulan 11.
Focus study lillahi'taala.
Arwah ayah nak tengok aku jadi doktor.
Semoga ALLAH permudahkan.



2 comments:

  1. Innalillah. Takziah utk adik sekeluarga. semoga arwah ditempatkan di kalangan org beriman :'(

    ReplyDelete
  2. salam takziah. insya Allah ayah akak mesti bangga dengan akak. la tahzan :')

    ReplyDelete

Assalammualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatuh and hye.
Komen apa yang terlintas di fikiran anda.
SILA TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI CBOX.
Kalau kat sini, tak perasan sangat . Aseef jiddan :)